Hej bloggen

Jag sitter här framför datorn nu efter en härlig dag. Vaknade upp med solstrålar och plusgrader utomhus, och jag och mamma var tvungen att ta en skön promenad förut mitt på dagen med alla tre hundar. Superhärligt var det! Man fick riktiga känslor att våren snart är påväg in, och jag (och säkert nästan hela Sverige) som längtat länge på våren nu.

För en liten stund sedan smsade Hampus Jessica att han satt på en bonnabuss som inte stannade till i Ödeborg hahahaha. Så jag och Jessica åkte in till Färgelanda och hämtade hem "storstadsbon" :). Jätteglad över att bli hämtad!  Iallafall tyckte vi lite synd om Hampus som i panik fick ringa efter skjuts då han tyckte lelången (ca 3 km) skulle ta kål på honom annars!

Nu tänkte jag koka lite te och börja läsa bok, tänkte börja läsa "Bli en vinnare" av Eva Rusz.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag lämnade in symaskinen i bollnäs hos sörens symaskiner, skulle ta ca 2-3 veckor att laga. Längtar tills den är klar, så man kan börja sy =) Japp ska på möte på arbetsförmedlingen, måste ut på praktik för att kunna få en ny stämplings period och då läre jag gå på möte som handlar om det.



Jens smsa mig då jag hade namnsdag 28 feb, sa grattis på namnsdagen bara, haha okej han vill att vi ska komma och hälsa på, då han egentligen menar att vi ska komma med fika, hahaha! Skämta. Fast den 19 mars då vi ska till bollnäs är en torsdag och då jobbar han väl. Vi får ta de en annan dag isof.



Fyyy vad avis vi blir här i hälsingland på er som har solsken idag, och ingen snö. Vi vill oxå ha vår nu! =)



Härligt att dricka te och läsa bok, mysigt! Ja jag ska slappa i soffan hela kvällen nu, är så slut i kroppen, har hjälp pappa att vårstäda huset idag och så har man nyss städat i alfta, så det ska bli skönt att få slappa resten av kvällen med bra tv som sällskap.



Kram från oss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback