Måndag

Ja då var det måndag igen, alltså ny vecka men också en vecka där April kommer att hälsa på för att stanna i 30 dagar. Idag hade Simon klockan på 08.15 och låg och drog oss till nio. Vi båda var sega imorse vilket var ett tag sedan. Iallafall såhär sega! Gick ut med Ebba och sedan käkade vi frukost och drack varsin kopp kaffe framför datorn. Och sedan dess har jag pluggat, t.o.m. tokpluggat så nu behöver jag en liten lunchpaus. Har nämligen skrivit klart det nationella talet på förmiddagen och var nyss till skolan och skrev ut det och pm:et man skall lämna in till läraren. Känns jätteskönt :) Nu gäller det bara att vara väl förberedd och prata fritt och hålla sig till 5 minuter. Jag skall även ta med några ekologiska varor att visa imorgon. Intressant skall det bli med tal imorgon och lyssna på de andras tal. Intressant ämne också, engagemang och påverkan.

Nu skall jag käka lite, lasagne. Sedan ut på promenad med Ebba och efter det pluggande fram till kvällen. Jag hoppas jag får färdigt mycket idag!

Hoppas ni får en trevlig måndag. Idag är jag inne i en pluggbubbla kan man säga haha! Glömt av mycket idag för min hjärna har 90% fokus på talet till imorgon. Rätt taggad! Tur Simon påminner mig ibland. Bl.a. att ändra tvättiden.

Nej nu lunch, tjingeling på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback