Godkväll Viksjöfors!

Åhhh vad skönt, nu är jag precis hemkommen från naturkunskapens slutprov som handlade om hela kroppen. Satt i 1 timma och 50 minuter och tokskrev 16 sidor och nu är vänsterhanden alldeles slut haha! Tur den får vila upp sig nu några månader minst! :)

Nu skall jag och Ebba iväg till Maria och Freja i Viksjöfors och umgås och titta på första delfinalen i eurovision songcontest. Trevligt trevligt må jag säga hihi.





Ha en trevlig tisdagkväll! Och tänk, jag missar faktiskt ett avsnitt av desperate housewives idag, men har skrivit upp repristiden på söndag 16.10. Kan ju inte bara missas! Haha.. så insatt är jag av desperata hemmafruar ja.. Men bra är det :)

Kommentarer
Postat av: mia

Ni är så välkommen så :) vi bjuder på en kopp te och lite fika :) kul det ska bli!

Postat av: Jeanette

Vad skönt, nu är du klar med natukunskapen Lotta!!! Hehehe, jag har mitt kvar! Men jag har bokat för två prov nästa vecka!!! Shit vad jag gruvar mig!



Hoppas resultatet blir bra, men det tror jag. Eftersom du är så ambitiös och duktig!

2009-05-13 @ 15:44:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback