grubbel bubbel

Jag kom just på och började fundera kring när jag skall hem någon dag nästa vecka. Alltså hem till södra Dalsland igen. Denna gång måste jag ta med mig så mycket packning jag bara får plats med eftersom jag och kanske Simon skall flytta i sommar. Det vore ju toppen om jag redan nu packade ner sådana grejer vi vill ha men inte måste använda just nu. Våffeljärn, mixer m.m. som bara tar plats när man väl flyttar.. Får se hur det här med packning blir tillslut när det väl blir aktuellt, men jag borde börja nu med tanke på att det vore smart att fylla bilen så mycket det går. Ja men nu har jag inte tid att tänka på detta. Måste plugga klart först. Skrev klart och lämnade in rörelseappratuppgiften idag och hade matteprov på derivata på kvällslektionen. Det gick finemang! Väntar bara på svar från nk b uppgiften nu. Elläran jag lämnade in för några dagar sedan gick också bra så nu kör jag bara på så det ryker och tittar inte bak. Har två skrivningar i nk b kvar till tisdag nästa vecka och en inlämningsuppgift i matten sedan kan jag brumma ner till västkusten. Har lite kvar efter det men resten gör jag hemma. Har till 30:de maj på mig så detta skall nog gå vägen trots allt, trots alla tårar om att man inte trodde att man skulle hinna. Men sitter man och arbetar så ger det resultat! Igår var rekord. Satt från 09 på mogronen till 00.15 på kvällen/natten. Självklart en del raster men jag satt till och med och pluggade när jag åt!

Nu skall jag lyssna lite på musik och sedan lägga mig så jag orkar upp imorn. 08.05 är det mattelektion och det betyder att klockan ringer 06.15, piiiiiip!

Har verkligen snurrat in mig på två låtar nu :) Fibes, oh fibes - Love child och Norges eurovisionlåt med Alexander Rybak - Fairytale. De är så fruktansvärt bra båda dessa låtar! I am happy!

Kommentarer
Postat av: mia

Du är så duktig! Jag beundrar dig, så som du har pluggat nu och stått i, så himla duktig. Gu vad konstigt det var att läsa att och Simon kanske flyttar i slutet av sommaren, kände gråten i halsen men sen kom jag ju på att även jag kanske flyttar ner :) Hoppas man kommer in på skolan!



Ses snart!

Postat av: mia

att du och simon flyttar ska de stå hahah! glömde visst att skriva ut du... skriver så fort att jag inte hinner me alla ord :)

2009-05-07 @ 08:10:49
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Eleonor

vad bra kämpat av dig med alla uppgifter! Du ger dig inte i första taget=)



saknar diig!



Ellie

2009-05-07 @ 10:52:19
URL: http://borghansen.bloggsida.se
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-07 @ 19:50:49
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback