Vilken härlig dag!

Sedär jag, harregud! Imorse, eller ja (förmiddagen) runt 9.30 när jag gick ut med hundarna var första dagen jag riktigt möttes av sådan där högsommarvärme som man bara älskar! Otroligt :) Så förmiddagspromenaden var mer än ljuvlig. Dock har jag bränt mig på axlar och vid bröstet så ingen solning idag, förruom baksidan som är vit mohaha..

Igår var jag till konsum och hämtade det sista som man skulle ha innan vi började, d.v.s. ett av det viktigaste, kläderna. Blev även tillfrågad lite extra tider nästa vecka och självklart som student tackar man ju inte nej. Så på onsdag, torsdag och fredag skall jag jobba nästa vecka. kul kul kul! Det är ju studenten på torsdag och hon har bara satt in mig som extra den dagen, jag undrar om det är mycket folk som handlar på studentdagen? Det borde ju vara fler. De som vill ha de färska sista grejerna eller så har de redan ordnat de mesta till dagen innan? Hm.. Skall bli kul att se om det flockas folk den dagen i varje fall!

Idag blir en utedag definitivt. Sitter med förmiddagskoppen med kaffe men efter det skall jag, hundarna och en bok/tidning ut i fina vädret. Skall även ringa mormor om hon vill med ut. Bikinin ligger uppackad bara att hoppa i och  böckerna är inte längre studier utan böcker jag länge sett fram emot att fortsätta börja läsa! Bli en vinnare med kognitiv coaching av Eva Rösz, och 9½ månad av Annika Lantz (sista är boktips av
Maria hihi).

Vill även gratta Simons bror Johan som kom hem igår efter en cirka fyra månder lång jordenruntresa! Vilken resa! :)

Nej nu blir det tandborstning och sedan fösa ut lillebror och hans kompis Oskar i det fina vädret istället. Kan ju inte vara inne idag! :)

Simons bror Johan och Simon i Central park på NewYork-resan April 2009.


Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Lottaaaa

Heej! Ja visst är det tur att det bara är en dag kvar i maj! Hur ska jag annars överleva utan att köpa något.

Vilken sjukt härlig bild du har lagt upp!

Och jag har stora chanser till jobb inom reception i hotell så länge jag har bra referenser och en utbildning-som jag har =) Men mitt hotell e lite litet men ja kommer nog bli extra..

Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback