Helg i Dalsland

Nu är vi hemma även denna helg efter en helg hos min familj i Dalsland. Det är så roligt och hälsa på för någon dag eller två-tre. Haha! Åkte dit på fredagen och var Rickardvakt på lördag då mamma, pappa och Jessica åkte till Ullared. Och på söndag stannde vi till eftermiddagen och bilade sedan till Trollhättan via Överby för att handla. Nu har jag precis tagit en dusch och sitter med en ansiktsmask. Superhärligt! Ebba sover som en jättestock (varit på en buspromenad tidigare idag med mamma och Gucci) och så är bilfärden lite läskig. Ikväll blir det vem kan slå Filip och Fredrik och så får jag inte glömma att läsa ett kapitel i marknadsföringsboken. För imorgon skall vi hugga in i och ta tag i kapitel 6 och 7. Så nu har jag inte tid att sitta här längre.

Hoppas ni haft en alldeles trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback