premiärträning!

Oooooooooooooooj vilken härlig dag! Just nu sitter jag nyduschad med en ansiktsmask. Skall alldeles snart tvätta av den. Innan duschen hängde jag med Sofia på ett dans/arobicpass. Och FY SATAN vad jobbigt det var. Ursäkta språket men är man så otränad som jag är just nu då är det inte lätt att börja träna. Speciellt inte ett pass med mycket benövningar. Hjälp! tror jag skulle svimma ett tag. Mådde lite illa och det svartnade lite för ögonen. Det har det aldrig gjort tidigare, första gången. Måste ha tagit i för kung och fosterland precis som om jag vore den mest tränade människan i världen, men schi fick jag. Haha! Tog en paus mitt i och hängde fortsatte sedan när de kom till arm, rumpa och magövningar. Sjukt jobbigt pass men också sjukt roligt! Väntar med spänning på att fortsätta träna och förhoppningsvis om några månader kan jag komma tillbaka och prestera mycket bättre, inte må illa, inte svartna för ögonen.

Nu börjar stockholm/Arlanda men måste först torka av ansiktsmasken! ahhhh vilken härlig kväll :) Hoppas ni också har det!

Kommentarer
Postat av: Lotta

hejhej, det var ett väldans långt inlägg du skrev ja, haha :)



Hmm, jag väntar på svar från ett jobb där jag var på intervju.. shit alltså så nervöst. 24 var på intervju och det finns bara 10 platser..



aja. annars får jag chilla lite och söka allt möjligt. det är ungefär det jag gör. Saker på G..



Kram banan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback