Promenad i höstrusk

Åhh nu är jag slö. Kom för en liten stund sedan hem från en långpromenad vid slussarna. Med Sofia och Ebba. Det var superhärligt även om det kom en regnskur eller två. Har som tur var en jättebra höstjacka som är både vatten och vindtät. Det är A och O att ha riktiga kläder att kunna promenera i när man är ute och går, speciellt vid denna årstid - regn och rusk!

Har varit i skolan hela dagen. Vi hade inga föreläsningar utan möttes ändå och gjorde klart vår första tillämpningsuppgift i marknadsföringen som skall in imorn och så har vi även ett diskussionstillfälle imorn förmiddag. Efter den skall jag och Sofia sitta kvar i skolan och jobba med ekonomistyrningen. Två tunga kurser samtidigt kräver väldigt mycket plugg, men intressant det är det! 

Ikväll blir en lugn kväll. Som alltid på tisdagar så är tvn bokad och Simon får absolut inte störa. idag kl 21 är det nämligen desperate housewives. Så nu skall jag läsa på vårat arbete till imorgon inför disukussionen och ha en tvkväll! Hoppas ni får en trevlig tisdag.




Kommentarer
Postat av: lotta

Hej Lotta!

Jag vill också ha en tv, missar så många bra program nu! Kraaaam

Postat av: Ida

Haha när det är dags för Desperate Housewiwes har dom inget att säga till om ;)

Hoppas diskussionen gick bra!

2009-11-19 @ 07:57:41
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback