Tick tack

Oj vad klockan springer iväg! Klockan skall stå på 06.45 imorn men sedan blir det alltid några snoozningar till typ halv åtta skulle jag tro om jag känner mig själv rätt. Varför skall det vara så svårt att kliva upp direkt? Det har bara hänt ett fåtal gånger. Men vem kan inte hålla med om att sängen är som skönast när alarmet ringer?

Nu skall jag slänga mig i säng och få några timmar skönhetssömn. Imorgon väntar en lång skoldag på högskolan. På förmiddagen skall vi jobba med rapportskrivningen i marknadsföring och på eftermiddagen är det föreläsning i ekonomistyrning :). Det är dagen imorgon det.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack Lotta! Du har alltid så positiva och peppande kommentarer! :)

Och jaa, visst är vi duktiga! Var tränar du och Sofia? På Friskis&Svettis?

Hoppas allt är bra med dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback