Familjehelg

Nu är jag hemkommen till Trollhättan. Har varit hemma hos mor, far och mina syskon. Det är så mysigt att komma hem under helgen och umgås allihopa! Har även hunnit med att jobba lite på fredagen och delad tur på lördagen. Så det har varit en jättebra helg :) Skall snart iväg. Simon har varit i Edsbyn under helgen och skall hämta honom i Vänersborg. Hans tåg ankommer vid 22 tiden, och jag fick mig en superdetaljerad vägbeskrivning av pappa tidigare hihi. Så nu skall jag väl inte köra fel hoppas jag! Men faktiskt så räcker det att titta på en karta för att man skall minnas ganska bra och hitta, och det har jag gjort + pappas beskrivning, så nu kan jag inte köra fel! :)

Imorgon är det hemmastudier och vi (jag, Sofia och Josefin) hoppas få klart vårat grupparbete som skall in IMORGON. Men det är inte mycket kvar. Lite nytt och mycket finslip. Jag hoppas det blir godkänt, så man kan fokusera på tentorna om tre veckor.

Nej nu blir det lite annat innan jag skall bege mig till Vänersborg. Självklart hänger Ebba på! :)

Simon under New York resan i April

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja de var en mysig lördag :) Klart att vi kan höras nu under veckan, ring nånkväll du. Svarar jag inte så är jag bara ute med fisan :)



Hoppas att det går bra med skolarbetet!



Kramar från Hälsingland.

Postat av: Mia

Såg din andra kommentar nu :) Jag lämnade bara in dosan till dom på fyslabb på bollnäs sjukhus, dom ska sen skicka mitt EKG vidare till min hjärtläkare, så jag har inte fått nå besked än.



Om jag ska ner till bollnäs nå innan jag åker ner till er så kan jag köpa med mig en påse med de där gröna teet, de är suuuuuuuuuuuuuper gott!!! :-)



2009-10-12 @ 12:57:02
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback