Ny vecka

Nu är det måndag igen. Inga föreläsingar så dagen började med en längre promenad med Ebba :) Sedan tog jag en dusch och käkade en låång frukost. Kokade sedan upp vatten och gjorde cappuccino och satte mig framför datorn började fila på vår gruppuppgift som skall in ikväll.

Mitt på dagen tog jag, Simon och Ebba en promenad längs stan och förbi resecentrum och sedan började vi storstäda lägenheten!! Skönt att ha rent :) Och nu är jag ganska nyvaken från att ha sovit lite middag haha! Jätteskön lugn dag. Skall till och börja laga lite mat nu. Makaroner med örtcreme fraishe och stekt kassler till. MUUUMS! annanas såg jag att vi även hade i skåpet. Annanas får det bli till, åh nu skall vi laga mat!

Ha en trevlig måndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Mia

Klart att jag kan köpa teet, ska ner till Bollnäs en sväng till veckan :) Å pengar för det kan vi ta då jag kommer å hälsar på, inte e det nån brådska med det! Kommer ju till er snart ju, tjohooo va kul de ska bli!!! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback