Wai-King avklarad!

Nu har jag precis slurpat i mig en kopp med cappuccino och jag måste säga att jag blivit lite fast. Gevalias cappuccino. haha. Det är ju så gott! Även denna helg kommer jag spendera i Dalsland. Jag och Ebba åker dit ikväll och imorgon jobbar jag delad tur på konsum för Anette. 8.00-12.00 och sedan 16.00-21.12. Skall bli skönt att jobba faktiskt och tjäna några extra kronor. Det var två veckor sedan jag jobbade sist så jag hoppas att plu nr och annat bra att veta grejer finns med. Behöver även ta en sväng i butiken för att se om det är något speciellt under veckan som varit på extrapris osv. Vill inte att kunderna skall komma tillbaka med sina kvitton.. :)

Idag var det datordagen, med Wai-King! En uppgift/ett delmoment i kursen grundläggande redovisning där vi fick i uppdrag att bokföra företagets fakturer under november och december. Vi hade tre fel i slutändan, men tillslut fick vi till det och vid 14.40 tiden var vi klara och kunde gå hem :) Jättenyttig uppgift! många frågor blev besvarade och nu fick jag en bättre helhet av bokföringen som jag inte tidigare haft. Iallafall den löpande bokföringen. Haha!

Nej nu skall jag packa lite innan jag far hem till familjen. Hoppas ni får en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback