Familjehelg

Nu har vi stigit upp. Simon har duschat. Jag har ätit frukost och sitter nu och surfar lite och dricker morgonkoppen med kaffe, som ni läsare vet i nuläget att den koppen är ett måste. Också oftast den endå på dagen ivlket är bra. Egentligen vill jag inte vara kaffeberoende men det gör inget för det är ju så gott!! Den endå gången jag ser det som negativt är om man skulle försova sig. Det tar lite extra tid att fixa, och ibland hinner man inte. Nu var det väldigt längesedan jag försov mig men tänk om det skulle hända. Men då finns det ju kaffe på skolan som en back-up :) Vilket problem va? haha! Gott problem :)

Om en liten stund skall vi bege oss till Dalsland hem till min familj och spendera helgen där. Det är också min första lediga helg sedan i juni, känns lite konstigt men väldigt skönt faktiskt nu när man pluggar heltid. Det är så roligt att plugga, intressanta kurser just nu och man går till skolan med ett starkt leende på läpparna. Åhh vad man trivs. Det är så kul!

Nej nu skall jag packa lite, vi skall ju trots allt stanna till imorgon och då läre man ju packa ner tandborste, ombyte och lite annat.

Jag vill önska er en trevlig helg!

Mamma och pappa i Bulgarien 2008


Mormor när jag, hon och Rickard var på legoland 2008


Lillebror Rickard när vi var i Danmark 2008


Lillasyster Jessica och Hampus i Grebbestad 2009


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej hej...



Jag har läst både i Lund och i Örebro. Det var på Universitet här i Örebro på B-kursen i företagsekonomi som vi hade Wai-king. Tror att det är ett case som används rätt ofta:)

Postat av: Ida

Hoppas ni har haft en mysig familjehelg! Kul att se kort på din familj :) Hinner du med en fika denna vecka kanske? :)

2009-09-28 @ 00:05:13
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback