Helgen som var

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, och ja vi har gjort mycket :) I lördags som sagt åkte jag och Simon hem till min familj. Morbror Micke kom och hälsade på en sväng och vi hade en allmänt trevlig dag! Fikade, och tog en långpromenad med hundarna. På söndagen fick vi alla ett ryck så jag, mamma, syster Jessica och Simon åkte till Nordby (ligger utanför Strömstad) och som säkerligen många av er vet så är det ca 90 procent norskar där om inte mer! Tydligen så är det Norges största köpcenter och det ligger i Sverige. Lite kul vetande om det nu är sant. Där strosade vi runt hela dagen och jag kom hem med ett par jeans (nudiejeans). Det är mina första par då jag inte tyckt de tidigare från det märket passat min kroppsform nå vidare, men nu hittade jag ett par som satt bra! Sedan spelar inte märket någon roll för mig utan bara det är bra passform och bra kvalité! Det som sitter bra, håller bra och är snygga helt enkelt faller jag för.

Igår hade vi inga föreläsningar men vi träffades i skolan endå för att jobba med Wai-king (jag, Sofia, josefin och Anders). Nu är vi klara med det manuella och är klara för att börja föra in allt i datorn som vi kommer få göra på fredag. Det är en del frågetecken och funderingar men det mesta är klart och det känns bra! :) Huvudsaken vi har förstått rätt, det är det viktigaste! Idag har det varit föreläsnig på förmiddagen och nu är vi mätta och belåtna efter lite lunch i magen. Lagade potatis och purjolöksoppa igår som vi hade över till lunch idag. Mums!

Nu skall vi ta en promenad och sedan blir det en del pluggande inom organisation- och organisationskursen. Ha en trevlig dag alla! :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Japp det var det vi lagade hos mig en gång förr :) de e ju skitgott ju. Kanske vi ska göra den en utav dagarna då jag kommer till er i november?



Haha ja jag kan säga att Frejas öron fladdrar rejält haha!



Ha en bra pluggdag! Ni e så duktiga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback