Ny dag

Nu är det torsdag. Igår blev det städdag och lite plugg och en promenad men vid 14 tiden fick jag och Simon en idé om att åka hem till min familj så det gjorde vi och stannade där till ca sju :) Kul var det! Vi tog även med oss  Ebba hit så nu ligger hon i soffan och drömmer. Sprätter lite med fötterna hehe! Hon är en riktig liten parvel och är snart 11 månader redan!

Nu dricker jag kaffe och skall snart ta en promenad med Ebba. Efter det blir det skolan. Jag och två till (Josefin och Sofia) skall jobba lite med de två uppgifter vi skall jobba med parallellt med de två kurserna. Sedan 13.15-16.00 är det föreläsning och vid 17 skall jag träffa söta Ida och fika i stan. Hon la förslag på att fika på strandgatan. Låter mums!

Nu blire promenad.

Ebba 8 veckor










Kommentarer
Postat av: Lotts

Hej Lotta :)

Ja, vi ska börja flytta våra möbler på söndag!!



Vilken söt bild på Ebba och ..Bamse? Ebba är lika stor som hans huvud. :P



Trivs ni i Trollhättan?



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback