nyttodag

Idag är det inga schemalagda föreläsningar och det betyder att jag är "ledig" idag. Eller iallafall har inga föreläsningar att gå på. Men idag blir en dag full med grejer att göra och jag ser verkligen fram emot den. En riktig nyttodag skulle man kunna säga. Nu sitter jag med cappuccino (är bara tvungen att prova haha), och skall börja plugga. Göra övningar i övnigsboken står på pluggschemat. Skrev upp alla som vi fick föslag på att göra och insåg då att jag har en hel del att göra. Sedan skall jag och Simon ta en promenad (så skönt och avslappnande) runt vid slussarna tror jag. Vi har ännu gått där och det verkar så fint. Sedan har vi städdag idag, grovstädning av hela lägenheten (skura toa, damsuga, skura golv, dammtorka). Och ikväll skall vi lyxa till det med maten och istället för att ha tacos på en helg så passar vi på att laga det till ikväll istället. Mums!

Men nu har jag inte tid att sitta här längre utan nu måste jag ta tag i dagens första måste och det är att plugga.
Så jag önskar er en trevlig onsdag och passa på att njuta av det sista av sensommarens fina dagar :) Åh vad underbart det är med solsken utanför vårat fönster!

Tänk vad jag längtar efter Ebba



Kommentarer
Postat av: Ida

Förstår att du längtar efter henne, hon är ju så söt så man smälter!



Vad tror du om en fika i morgon efter 16.00 då? Strandgatan verkar vara bästa fiket i den här staden så dit kan vi ju gå :)

Postat av: Mia

Förstå de att du längtar efter henne! Är hon hos dina föräldrar hela veckorna?



Ja men visst är det mysigt med dessa sensommardagar, man måste passa på att njuta till fullo.



Har ni några nya bilder på lägenheten nu då ni kommit iordning? Så nyfiken på å se hur ni har de ju, kan inte vänta enda tills nov då jag kommer ner till er :)

2009-09-16 @ 19:30:27
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja det blir kanon! Jag skickar över mitt mobilnummer på Facebook om det skulle vara något :)

2009-09-16 @ 21:12:55
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback