Promenad genom stan

Nu sitter både jag och Simon framför varsin dator och är lite slöa. På morgonen hade vi båda varsin föreläsning, jag hade grundläggande föreläsning (borde plugga och läsa minst kapitel 4 i boken idag) och sedan har vi tagit en promenad med hundarna genom stan. Vi var ute nästan två timmar. Promenerade mot slussarna och gick ut på en ö (eller var det två?). Gick iallafall längs ön/öarna och runt tillbaka in till stan för att handla lite innan vi gick hem. Härlig promenad och nu känner man sig sådär härligt trött. Men jag behöver bli piggare för jag behöver läsa ett kapitel i "den nya affärsredovisningen". Vi håller även på att laga mat nu, otroligt va efter gårdagens händelse? haha! Men inte någonting som har med ugnen att göra. Potatismos och fiskpinnar. Så efter maten blir det pluggande och ikväll, ja ikväll blir det en lugn kväll med tvn som sällskap. Åhhh vad härligt!




Jag och Simon igår innan jag bowlade!



Kommentarer
Postat av: Syster yster Jessica

Du är så sjukt snygg i dom blonda slingorna! det är absolut den finaste färgen du haft! du passar så himla bra i den hårfärgen och frisyren måste jag säga :) svartsjuk för att inte jag fick så fint hår som du :)

2009-09-08 @ 15:28:27
Postat av: Ida

Ja det kom två inlägg men vad gör det ;) La till dig på FB, hoppas det var okej! Och jo jag tycker allt att han är duktig på att laga mat, jag är så himla tacksam att han faktiskt tycker det är kul så vi slipper slåss om den biten i hushållet :) Ska ni på pubrundan på torsdag förresten? Såna fall kanske vi ses då om jag lyckas bli feberfri. Typiskt mig att lyckas pricka in en förkylning precis så här vid kursstart, men man får väl vara glad så länge det inte är svininfluensan :) Hoppas allt är bra med dig iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback