Back in Trollhättan

Igår kom jag, Ebba och Simon hem från Ödeborg. Simon hade hängt på syster Jessica och hennes pojkvän i lördagskväll då de var i Trollhättan och i Uddevalla. Simon hade sedan hängt med dem tillbaka till Ödeborg och överaksade mig där mitt i natten haha. Rolig överaskning :)

Helgen bestod av jobb fredag och delad tur på lördag. Mycket promenader eftersom vädret varit underbart hela helgen och sedan har vi alla bara umgåtts och fixat lite med bilarna.

Idag är vädret strålande och jag sitter och dricker en kopp kaffe. Simon väntar på at jag ska bli klar för då ska vi ut och ta en långpromenad. Häääääärligt!

Är även ledig heeeela veckan. Inga föreläsningar. Jätteskönt och lite behövligt. Tänkte dock studera själv lite extra och läsa i böckerna och titta igenom lite gamla tentor. Tentan är ju trots allt om ca tre veckor (valborgsmässoafton 30 April).

Nej nu pladdrar jag på, nu ska vi uuuut!
P.S. loggade in på högskolans hemsida och skulle se om betyget på macroeconomics kommit in och det hade det. Mitt första VG ploppade upp till min glada syn :) Inte något jag alls väntade mig. Mer än superglad är jag :) Idag blir det en mjukglass i det fina vårvädret för att fira!

Trevlig måndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback