Ingen mer snö tack!

Haha i Trollhättan händer det grejer. Det kom ett väldigt mörkt moln och ner kom först regn och sedan såg vi snö! Nej tack ingen mer snö även om det bara är April ännu.

Kommer starkt ihåg när jag åkte med Simons familj till Dalarna 17 maj för snart två år sedan (2008). Exakt veckan innan hade jag också hängt med till Dalarna för att se när Simons kusin konfirmerade sig. Det var strålande sol och kan kunde ha t-shirt. Veckan efter alltså 17 maj började det snöa, mycket! Det kom så mycket att vi efter ett tag var tvungna att åka hem eftersom det hade kommit en del snö på vägen. Haha det tyckte jag var galet. 

Bild; 17 maj 2008



Nu har vi precis ätit och diskat och ska ta en promenad till stan med Ebba. Sedan blir det kvällsmys framför tvn.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja men just ja, den där maj dagen har jag glömt bort eller så har man förträngt den haha! Gu vad chockad, arg och besviken man blev då de kom snö då. Hoppas att det slutar snöa hos er nu.



Här skiner solen :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback