Mår bättre, shohooooooooo!

Sådär. Nu har jag packat och ska snart åka till Ödeborg även denna helg :) Har fortfarande feber och halont men känner mig nu på eftermiddagen mycket piggare. Shohoooooooo! hihi :) Jobb imorn och även på lördag. Kul, kul! Har inte tagit någon värktablett (anser att kroppen ska krya sig själv, om det inte är så att man måste ta tablett av någon anledning. Alltså jag är emot tabletter så länge det går) och ja, kroppen har verkligen repat sig sedan imorse :) En eller två tummar upp för detta!

Simon är och strosar i stan en sväng, tittar bl.a. efter en datorväska då han nu införskaffat sig en laptop :) En acer, Jättefin!

Nej nu ska jag fippla lite här innan det bär av till Dalsland igen.
Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Maria

Det går superbra med min arbetsfrågor, har gjort klar om sinnesorganen idag, och börjat skriva på medicinfrågorna. Vad skönt att du är piggare. Hoppas du får en bra helg. Freja hälsar tillbaks :-) Vi saknar er. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback