Strålande studiedag

Klockan är 8.40 och jag dricker som vanligt min morgonkopp med kaffe. Simon också för den delen :) Jag ska snart promenera till högskolan då det är föreläsning mellan 09.15-12.00 idag också. Sedan ska vi fyra sitta kvar och plugga på gamla tentor, eller snarare en gammal tenta för det tar tid att gå igenom den första.

Det är strålande sol ute och det får en verkligen på piggare och gladare humör. Haha knäppt att vädret påverkar en så som den faktiskt gör. Men visst är det mysigt med även regnväder då man kan vara inne och pyssla och inte få dåligt samvete för att vara inne en solig dag?

Nej nu ska jag dricka upp, borsta tänder och promenera iväg.
Trevlig torsdag på er! :)

Här kommer veckans sista klädsel för en dag i skolan.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka snygga leggings, är dom blanka? Vart har du fyndat dom? :-) Här har det varit mulet och blåsigt idag, tråkigt väder. Kram.

Postat av: Lotta

Nemen vilket tråkigt väder, men det kan vara mysigt också, vara inne och mysa under en filt :) Hehe.



Nemen tack Maria :) Ja de är sådär lagom lite glansiga och fyndade dem faktiskt på lindex :) Så gå dit vettja! Hur sköna som helst.



Hoppas ni får en mysig torsdagkväll :)

Kram, kram

2010-04-22 @ 18:25:26
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Postat av: Maria

Då ska jag kika på lindex till veckan, ska ialf in dit då för jag måste köpa present åt lilla Viola gumman som den 6 maj blir 1 år, guuu så fort tiden går, tycker inte de var länge sen Anders och Anna berättade att dom skulle ha barn igen. Ha en bra kväll ni med, och hoppas att det gått bra i skolan idag :-)



Passar även på att önska er en trevlig och mysig helg. Kram.

2010-04-22 @ 18:36:09
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback