Tisdag

Även idag var det en föreläsning mellan 09.15-12.00 och det blir det även både imorgon och på torsdag. Älskar den tiden på föreläsningarna. Hur bekvämt som helst! Jag älskar när man kan blanda genom att vara på högskolan några få timmar för att lyssna på föreläsningar och sedan själv bestämma hur man skall disponera sin pluggtid hur man vill och sitta vart man vill. Det är så roligt att studera!

Håller på att tvätta nu. Handdukar och kuddfodral. Ska också se till att börja plugga om en liten stund. Har även precis betalat räkningarna. Inga mer klädköp för min del på ett tag, haha. Ser att jag får hålla budgeten ett tag eftersom det bara kommer halva csn nu senare i veckan och i maj kommer bara lite över 1000 kr, alltså det räcker inte ens till halva hyran. Så nu får jag spara och i maj kommer även lite lön då jag jobbat 6 dagar i April. suveränt! Känns så skönt att även ha jobb över sommaren, perfekt! Och kul äre på konsum. Lagom stort/litet och man börjar känna igen kunderna där. Kul jobb :) 

Nej nu får jag dra mig till böckerna och sätta näsan i dem!
Trevlig tisdag på er

Bjuder på en ännu en bild av mitt klädval idag :) Jag säger bara skönt, skönt, skönt! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Va kul med "dagens outfit", (som det så fint heter i alla modebloggar) fortsätt gärna med det :)



Och va roligt att läsa att du tycker pluggandet är så kul! Låter verkligen som du har hamnat rätt i livet :)



Hoppas allt är bra med dig Lotta, men det tvivlar jag inte på att det är :)



Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback