Vårjacka

På överby hittade både jag och Simon en del. Jag hittade en vårjacka från Esprit och köpte även ett längre blått linne, en ljusrosa t-shirt med ficka och en grädvit stickad tröja med röda ränder på Gina Tricot :) Simon köpte ett par vita tygskor, datorväska till sin nya laptop och en tröja från pondus. Roligt med en liten tripp till Överby!

Här kommer vårjackan från Esprit. Har redan använt den när jag gick ut med Ebba på promenad. Hur skön som helst. Jättenöjd hihi!



Efter lite handlande satte vi oss på en restaurang i Siba huset och åt middag. Simon tog noisette med pommes frites och beasås och jag en pasta skaldjur. Skitgod mat! mums, mums.

Kom hem kl 19 till en jätteglad hund och sedan tog jag och Ebba en 20 min promenad.
Nu: Tv
Senare: Läggdags


Kommentarer
Postat av: Maria

Wow vilken snygg vårjacka! Jag är också på jakt efter en vårjacka, men har inte hittat nån ännu. Får leta vidare. Kvällen igår var bra, skrev klart medicinfrågorna som ska lämnas in och sen tog jag en promenad i det fina vädret, Freja var hos pappa och Monica, lämnade henne där i söndags efter vi varit och badat i Kilafors. Men ska dit nu och sitta ute i solen och plugga på om hjärtat och blodet som vi har seminarium/förhör om på torsdag. Så då får fisan följa med hem sen :-) Man saknar dom ju så mycket då dom är borta nån dag.



Ja jag saknar er så nu, måste åka och hälsa på er snart. Hihi vem vet, jag kanske flyttar till Trollhättan, har faktiskt funderat på det.



Ha en toppenbra tisdag min goa vän. Hoppas ni har lika fint väder. Vad händer för er idag då? Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback