Andra Advent

Då var det dags att tända andra ljuset på adventsstaken och jag kan inte annat än att säga att jag älskar förberedelserna inför julen. Alla adventssöndagar, pyssel, bakning, julklappsförberedning m.m. Och jag hoppas ni andra också känner ett sådant lugn inför julen. Ingen stress, det förstör allt! Man måste få hinna njuta av december och se julen som något man längtar till. En högtid vi spenderar med våra nära och kära. Min favorithögtid om ni frågar mig :)

Idag är det en plugg- och städsöndag. Ja, både jag och Simon har en del plugg att ta oss igenom och sedan har vi inte veckostädat ännu utan vi bestämde oss för att ta tag i det idag istället, då vi hade besök av min lillebror och hunden Trinny igår. Jättetrevligt!

Andra ljuset tänt


Jag vill önska er en trevlig andra advent!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så sant som du säger, man ska ej stressa utan bara njuta av denna mysiga tid! Låter som ni haft en bra helg.



Kram på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback