Drömmer mig in!

Jag kom precis hem från en promenad runt Spikön med Sofia. Jättehärlig promenad och mitt under fick vi finväder och besök av solen :) +0.7 grader ute! Jag hoppas inte snön töar bort nu när den ligger såhär fint på backen. Dock är det en väldigt behaglig temperatur ute.

Sitter här och drömmer mig in i lägenheternas värld på svensk fastighetsförmedling. Det hade inte suttit fel med en bostadsrätt på Majorna/Masthugget i Göteborg om några år! Gamla lägenheter som är fint upprustade, Mmmmm.


Kommentarer
Postat av: Maria

Oja det känns så bra att man redan lämnat in 2 st uppgifter i psykologi kursen, sen sista uppgiften ska jag skriva klart på fredag!



Hur går det för dig i skolan då? Har ni mycket nu innan jul? Jag längtar tills jullovet nu, ska bli så sköööönt :-) Blir lediga från 16 dec till 10 jan, nice :-) Hur blir ni lediga?



Kram kram.

Postat av: veronica

Vilken fin blogg du har :)

2010-12-08 @ 21:31:43
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback