Fredag!

Simon har precis gått till högskolan för att ha en föreläsning i ekonomistyrning. Jag har precis hällt upp en kopp med kaffe och Ebba spanar ut genom fönstret för att se vart husse är. Det är även fredag idag, vilket gör stämningen lite sådär extra speciell som den blir inför helgerna :) Härligt! Underbart!

Idag, precis som igår så ska jag ägna mig om något ni hört om förut. Jag skall nämligen plugga idag. Har en del att gå igenom då denna juridikkurs består av mycket läsning och att följa med och tolka lagtexten. Sedan kanske jag och Ebba tar en långpromenad runt spikön :)Det är ett underbart vinterland på utsidan som bjuder på sol och -7 grader vilket gör att man inte kan motstå långpromenaderna. Igår eftermiddag tog jag, Simon och Ebba en runda runt spikön och det var ljuvligt.

Nej nu ska jag dricka mitt kaffe och surfa lite innan jag sätter igång med dagens moment som är fastighetsrätt.

Jag vill passa på att önska er en trevlig helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback