Pluggsöndag

Sådär. Då har vi (jag, Simon och Ebba) precis kommit hem från en promenad och passat på att uträtta ärenden på vägen. Vi handlade lite till kvällens middag (som idag blir fläskfilé med potatisgratäng och sallad till det) och sedan gick vi till centralstationen där Simon hämtade ut sina tågbiljetter (på lördag åker han till sin familj i Edsbyn). Skönt att både promenera och uträtta dagens ärenden samtidigt! Nu, som tidigare idag skall jag fortsätta med pluggandet. Är inne på fastighetsrätten och kan väl säga att detta var ett mindre roligt moment i juridiken. Ingenting som lockade mig alls. Däremot var äktenskapsrätten och associationsrätten jäkligt intressant.

Nej nu åter till jordabalken, fortsatt trevlig söndag på er!


Kommentarer
Postat av: Maria

Idag är det kallt igen, -17 men strålande solsken har det bjudits på idag :-) Kika in i min blogg så får du veta vad jag gjort denna söndag :-)



Vad roligt att du får jobba. Åh vilken god mat ni åt idag. Kram på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback