Bokfynd

Sa jag att både jag och Simon har fyndat på bokrean? Haha! Jag köpte Elsas mode på Åhlens och Simon tre st böcker. Skall nog titta lite idag också, sugen på en verklighetsbaserad. Det är konstigt att jag helt plötsligt börjat läsa ungefär varje kväll (verkligen inte likt mig förut) men det är så avkopplande på kvällen och man somnar gudomligt gott efter lite läsande i sängen. Efter två röda har man redan somnat som ett lamm :)

Igår var det tenta och den kändes bra. Efter den satt jag och Sofia till 18.40 igår och pluggade i skolan. Mötte några aktiva inom något utskott eller klassråd som gjorde lekar på skolan medan vi satt och pluggade duktigt i ett grupprum haha en fredagkväll. Men idag är det dags för tenta igen (Kl:915-14.15) och efter det ska jag och Simon till Överby en sväng :) Är ovanligt lugn. Det känns bra och är ovanligt lugn. Nu har jag druckit upp morgonkoppen med kaffe. Dags att klä om och promenera iväg snart

Jag vill önska alla er läsare en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback