Haha vi är med på hitta.se

Det är söndag och dagen börjar rulla mot kvällen. Idag har det blivit en del pluggande i marknadsföring (den kurs jag skall tentera på fredag) och jag har gjort klart min sammanfattning. Imorgon tänkte jag skriva ut den och sedan är det bara att repetera igen, igen och igen!

Nu skall jag och Ebba ut på en eftermiddag/kvällspromenad :) Det är strålande fint ute nu med all snö och klart väder som bjuder på -12 grader just nu i Trollhättan.

På tal om promenad var Simon inne och kikade på hitta.se och kikade runt på gatubild eller vad det kallas i Trollhättan och fick se att jag, Simon och Ebba var med haha! Klicka
här! ifall ni vill se oss på promenad i sensomras eller höstas.

Trevlig söndagkväll :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback