Helg i Ödeborg

Det är fredag, en skinande fredag som bjuder på sol och -1,5 grader :) Här i lägenheten i Trollhättan har det donats. Det har helgstädats och packats. Jag kunde även inte hålla mig, så jag packade upp symaskinen och läste instruktionsboken. Längtar till jag inhandlat en tråd och kan få sy upp de alldeles för långa sovrumsgardinerna. Säkerligen 30 cm ligger på golvet och släpar.

Idag, om en liten stund beger jag, Simon och Ebba oss till Dalsland igen och spenderar helgen hos min familj :) Det är så roligt att vara där! Mamma jobbar fredag kväll och delad tur på lördag men på söndag är hon ledig hihi. Pappa tror jag också kommer hem ikväll eftersom det slutat snöa och han är säkerligen klar med snöskottningen nu tror jag, så det blir en rolig helg med heeeeela familjen :)

Är även så roligt att Ebba får leka av sig och men ser verkligen hur roligt hon har när hon är hemma och får träffa Gucci, ja Ebba älskar verkligen att träffa hundar och leka!

Nej nu skall vi packa det sista och bege oss. Jag vill önska alla en riktigt trevlig helg! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina fynd ni gjorde igår, ljuslyktorna var jättefina och det blev så fint på rumsbordet. Å vad skoj med en symaskin! Snäll han är Simon.



Nu är det dags för fredagsmys här hemma hos mig, ska snart äta mat, sen mysa ner sig i soffan och tända en massa ljus, dricka ett glas rött och titta på lets dance :-) Imorrn ska jag ta en promenad och sen umgås med Jonte, pappa och Monica hemma hos pappa och Monica i Edsbyn. Jonte skulle laga mat och bjuda oss på, sen ska vi se melodifestivalen :-) Jag och Nettan har även varit iväg och tränat idag, sen blir det 2 träningspass till veckan oxå.



Ja hua, nu är man faktiskt lite nervös inför skolstarten på måndag, fick boken på posten i förrgår så jag ska sätta mig ner ihelgen och kika lite i den, känns väldigt spännande att äntligen börja.



Ha en toppenhelg hos familjen nu. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback