Måndag igen

Det är måndag igen och även denna helg hängde jag, Simon och Ebba med till familjen i Ödeborg under helgen :) Det var en mycket trevlig helg med bl.a. födelsedagsfirande.

Vi kom dit på fredagkväll och umgicks under kvällen. På lördag åkte jag, pappa, Simon och Rickard ner till torp för att inhandla bildelar (nytt batteri + kopplingsvajer) till min bil och i helgen har pappa lagat den. Hihi ja nu går den som smort igen :) Hääääärligt! Glad att få köra lilla volvon igen.

Pappa som fyllde 43 år i helgen fick en liten "överaskning" av oss så på lördagkväll lagade vi och åt god mat och 20.30 var mamma och pappa på bio och såg Avatar. Den grymma filmen! Båda tyckte den var bra. Söndagen kom och jag och mamma tog en långpromenad med hundarna i snöyrandet, haha! De sprang och lekte och det är så roligt att se dem. Upp och ner, fram och tillbaka :) Pappa hade fullt upp med att laga klart volvon och senare på eftermiddagen umgicks vi och åt mat.

På söndagkväll rullade jag, Simon och Ebba mot Trollhättan igen. Sakta men säkert kom vi tillslut fram genom snöyrandet.

Idag har det varit föreläsning (microeconomics) på högskolan och så har det även faktiskt blivit ett träningspass med Sofia. Aerobic. Jätteskön träning ikväll.

Det där var vår helg det där. Nu ska vi ta en kvällspromenad med Ebba.
Hoppas ni också haft en alldeles bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback