Myslördag

Idag blir en dag inomhus. En riktig myslördag :) Behöver plugga en hel del då jag har två tentor nästa vecka (marknadsföring 1 på fredag och Ekonomistyrning på lördag). Sedan bara mysa ner med, tv, film och tv-spel. Vädret ute bjuder idag på mycket blåst och snö vilket gör det svårare att ta sig fram idag. Morgonpromenaden var nästan ett träningspass haha då det inte syns att plogbilarna varit ute och skottat eftersom det blåser igen nästan direkt. Stackars dem idag! Men dom kanske är glada att ha så mycket att göra nu :) Men de lär nog inte få så mycket sömn ihelgen, om de ens får någon.

Pappa som ni vet jobbar med snöröjningen på vintrarna. För Göteborgs kommun kör han i området Askim. Han var lite orolig över hur mycket snö som det faktiskt skulle komma i helgen och varnade oss att han kommer få jobba hela helgen och inte kan komma hem denna helg. Men han är glad att ha ett extra jobb och denna vinter kan man säga att snöröjarna fått mycket att göra!

Idag skall jag gå igenom resten av boken i marknadsföringen och sammanfatta boken och lära mig modellerna. Marknadsföring och jag går inte riktigt ihop då jag mer är en siffermänniska utan så värst många kreativa celler men kul är det och lära mig, det vill jag! :)

Hoppas ni också får en riktigt mysig lördag i vårat vita snöland!


Kommentarer
Postat av: Maria

Mmm gott med öl :-) Nu har jag satt mig ner vid datan och ska ta och skriva rent arbetsfrågorna som vi fick i torsdags, med en blåbär/banan smoothie, gott :-)



Här är det oxå busväder idag, -13,5 grader och det blåser jättemycke ute så snön yr. Perfekt att vara inne och mysa och plugga och så. Härligt med melodifestivalen ikväll hihi. Hoppas att ni oxå får en riktigt mysig lördag och att det går bra med pluggandet.



Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback