Plugga!

Idag var det åter en dag med två föreläsningar. 09.15-12.00 och sedan 13.15-15.00. Efter föreläsningarna satt jag, Josefin och Anders kvar för att göra klart räkneuppgifterna som skall in på måndag. Vi blev klara vid 17.15 och sedan har jag hunnit ut på promenad med Ebba och ätit.

Nu börjar tentan närma sig i microeconomics (19 februari) och det är dags att börja tentaplugga nästa vecka och veckan därpå är tentaveckan. Efter den tentan är det dags att plugga till de två omtentorna i ekonomistyrning och marknadsföring 1 som är 26 och 27 februari (p.g.a. av att jag klantade till det med att glömma anmäla mig till båda tentorna får jag göra omtentorna istället och de kommer dagen efter varandra! Inte snällt :)) Samtidigt har en ny kurs startat innan dessa två tentor (macroeconomics som startar 22 februari) så just nu börjar det bli många bollar i luften och jag kommer leva i böckerna ett par veckor. Dääääärav säkerligen en väldigt tråkig Lotta med idélösa blogginlägg och inte mycket annat än plugg att skriva om. Haha!

Mitt liv kommer bli pluggandet i några veckor. Jag kommer tänka ekonomi heeeeela dagarna för jag SKA klara dessa tre tentor, så är det bara! :) 


Kommentarer
Postat av: Maria

Nej jag pratade med Ewa idag här på komvux och hon fixade sig så att jag slipper läsa datakursen igen. Får fullt bidrag ialf från csn. Idag har jag målat i köket, tagit bort den grymt fula bården och målat väggarna vita :-)

Postat av: Morbror Micke

Jag håller tummarna för dig att du orkar med allt pluggande!

2010-02-04 @ 21:03:41
Postat av: Lotta

Nemen taaaack Micke, du anar inte vilken pusch det där var :) Tack, tack, tack! Du är bäst!

2010-02-04 @ 22:58:01
URL: http://lottasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback