Tentaplugg!

Sitter med morgonens kopp med kaffe och skall snart bege mig till skolan. Inga föreläsningar idag men nämligen tentaplugg med Josefin, Sofia och Anders i microeconomics. Känns bättre och bättre för varje dag och det känns skönt att tentan är nu på fredag. Denna gång lovar jag att jag anmält mig :) haha!

Helgen har varit händelserik, även måndagen igår så bloggen har blivit lidande. I fredags kom ju min syster och "hennes" Simon på besök och stannade till lördag eftermiddag. Det var jätteroligt med lite mer liv i lägenheten. Gucci kom även hit (familjens hund) och hälsade på i helgen. På söndagen kom heeela familjen hit + Simon och vi åt tårta, umgicks och firade mig i förskott (fyller inte år förrän imorgon) och avslutade sedan med att äta god mat här i lägenheten. En supermysig helg måste jag säga!

Igår var det sista föreläsningen innan tentan på fredag och efter den satt vi kvar och tentapluggade. Vid 17 mötte Sofia upp mig och vi cyklade vidare till Friskis&svettis och det blev ett pass aerobic. Skitrolig träning nu när man börjar komma in i det! En lagom träning :)

Nu är det dags att promenera till skolan! Hoppas ni får en alldeles bra tisdag :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja man måste kunna skratta och ha skoj i skolan, annars blir det ju inte roligt :-) Självstudiedagen idag har varit bra, tränade imorse på rehab, sen har jag läst igenom kapitelet som vi ska gå igenom imorrn och så tagit en promenad med freja. Nu är det matlagning som gäller, gör paj :-)



Vilken mysig helg ni verkar haft. Hoppas att allt är bra med er. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback