Tentaplugg..

..På hög nivå! Det är vad det är just nu. Det är så att mina hjärnceller har tagit slut för idag av allt tänkande och vridande med uppgifterna. Haha! I helgen blir det till att tentaplugga också men i de andra kurserna som jag inte skrev på, i början av januari. Måste börja med dem också så att jag hinner gå igenom allt innan tentorna kommer, vilket är snart! Tiden bara svischar iväg.

Nu skall det bli promenad med Ebba och ikväll kanske det blir besök av syster yster och Simon ("hennes" Simon). Komiskt att vi båda är tillsammans med varsin Simon :P Dessutom vet jag inga andra som heter Simon. Eller ja okej, en som går i Rickards klass och en som "min" Simon känner till i Edsbyn, men inga andra.

Och något mer innan jag beger mig. Bakade kastrullkaka i tisdags (recept från Sofia) som var sådär beroendeframkallande god och SUPERENKEL att göra! Både bra och dåligt :) Tror jag skall baka en till till helgen.. Hihi, mums! :)

Trevlig torsdag på er.

Kommentarer
Postat av: Maria

Kastrullkaka?! Recept tack :-)

Postat av: Ida

Åhh, den var så bra! Helt otroligt hur en människa kan förmedla så mycket positiv energi! :) Bland det bästa jag lyssnat på faktiskt :)



Duktig du är som pluggar och står i. Jag är helt övertygad om att du kommer klara alla tentorna galant! :)



Jag blev också lite nyfiken på receptet, kan du inte skriva ut det här i bloggen? :)



Hoppas allt är bra med dig och att du hade en riktigt mysig kväll tillsammans med din syster och SimonX2 :)



Kraam!



2010-02-11 @ 22:20:09
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback