Vår fredag

Det har varit en riktigt fippelfredag och full rulle helda dagen. Ska nu sätta mig i soffan och avverka ett eller två desperate housewivesavsnitt innan Simons sportkväll börjar :)

Dagen började ganska tidigt. Steg upp 06.30 tog en 20 min promenad med Ebba, åt frukost, gick igenom lite anteckningar och gjorde mig iordning för att gå till högskolan vid 8. 8.30 var det dags för tentamen i microeconomics och jag bara måste få påpeka. De lärare eller vad dem är som vaktar och har hand om tentamen är lite blåsta ibland.. Iallfall hon och hennes tysta väninna/sekreterare jag stötte på idag. Går inte in i detalj men herregud! haha.. Efter 3 timmars skrivande var jag klar och kände mig nöjd. kunde inte få ut mer än vad jag fick och svarade på allt jag kunde svara på. Svarade på alla frågor. MEN det kan ha gått huuuuur som helst. Haha! När jag kom hem tog jag och Ebba en längre promenad och stötte på Anders på vägen som just hade gått från tentan. Efter promenad tog jag och Simon tag i STORstädning av lägenheten och tvättade dessutom sängkläder + Ebbas bädd. Efter städning tog vi bilen via systembolaget och sedan ut till Coop och handlade en snabbis och ja sedan blev det dags för middag (makaroner och köttfärssås). Precis diskat och hamnade nu här men skall ta tre steg till soffan och knäppa på dvd:n :).

Hoppas ni också haft en bra fredag!
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tror att tentan idag gick hur bra som helst. Du är så duktig, så du behöver inte oroa dig Lotta :-) Härligt med en promenad efter tentan, rensa huvudet lite :-) Åh vad köpte ni för gott på systemet då? Själv har jag druckit ett glas rött till middagen ikväll. Nu ska jag titta på bandyn fram tills lets dance och sen en film tror jag. Imorgon blir det bara lungt, ska plugga och göra klart frågorna vi fick igår, sen om vädret tillåter så ska vi ta en lång promenad. Just nu yr snön ute och det är -14 grader. Kvällen imorgon bjuder på massor av mys med melodifestivalen och film :-) Söndagen ska jag iväg och städa i alfta och tror även jag ska träna lite på rehab.



Ska ni göra ihelgen då? Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback