Vilken morgon det blev :)

Vilken härlig morgon det blev tillslut! Idag har vi inga föreläsningar men en dag full med tentaplugg. Imorgon är det dags att sätta sig i tentasalen igen och även på lördag så det är en hel del som skall jag måste gå igenom idag och få mer kunskap och klarhet i. Lär mig bäst nu 1-2 veckor innan tentan och speciellt idag är mitt huvud i högsta hugg att lägga in massa ny kunskap och information.

Iallafall. Anders skulle komma till skolan vid 10 och Sofia skulle höra av sig när hon skulle komma. Jag tänkte jag skulle sätta mig i skolan och plugga från kl 9 till de kommer (eftersom jag skall tentera två kurser nu och de bara ekonomistyrningen) men drog mig en halvtimma extra och tänkte jag skulle passa på att ta en dusch också på morgonen. Sofia smsade nyss och sa att de kommerrunt elva och jag som hade lite knapert med tid fick nu plötsligt gott om tid på morgonen (vilket jag älskar att ha egentligen men det händer inte så ofta!) så nu hamnade jag här en stund och njuter av morgonkoppen med kaffe och med nyhetsmorgon i bakgrunden :)

Skall strax börja plugga och går till skolan vid 11 istället. Vilken morgon det blev! Njuuuuuter.

P.S åh hörde nyss på nyheterna att bokrean börjar idag, just det ja! Kanske tar en sväng på stan innan jag går hem för att kika lite, eller föresten varför inte gå dit snart! Det har ju öppnat. Har jag sagt att jag älskar att bo nära centrum? :) Har börjat läsa nästan varje kväll och snart är det dags för en ny.

Jag vill önska er en trevlig torsdag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback