Ätbart iallafall

Mätt och belåtna är vi alla tre just nu, ja till och med ebba åt samma som oss (nästan). Kykling i ugn, kokt ris, stekta wokgrönsaker och vanliga grönsaker i fransk dressing + chilisås till. Gott var det men jag som är livrädd för att kycklingen inte skall vara riktigt klar har en förmåga att istället bränna det lite grann. Kycklingen var inte bränd men de mindre bitarna var lite hårda.. haha! Ätbart var det iallafall :)

Smälter maten och ska snart ta en promenad med Ebba. Sedan skall det bytas om till träningskläder. Vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men vad skoj att ni ska börja träna där, kul :-) Visst känner man sig peppad å börja igen då det nya året har kommit? Till veckan ska även jag dra igång med min träning igen, nu när förkylningen äntligen gett med sig, bara lite enveten hosta kvar. Den verkar vara lika envis som kylan vi har här uppe.



Tog en fotopromenad med Freja idag då graderna var nere på -13, gick längst ån i skoterspåret, mysigt! Kinderna var alldeles röda av kylan då vi kom in igen.



Haha närå Lotta jag ska försöka att INTE börja skura golven med tops, men vad gör man inte då det inte finns nå att göra haha :-) Min symaskin är trasig igen men ska lämna in den så man kan börja sy. Vill ha nya gardiner och kuddfodral. Du får lära mig att sticka, kunde förr men nu har jag glömt bort, min mamma var jätteduktig på de, hon kunde sitta och titta på tv:n och sticka, utan att titta ner på vad hon gjorde. Så duktig vill jag oxå vara, sticka tröjor, strumpor, mössor och vantar som min älskade mamma gjorde. (saknar henne såå mycket)



Ja men visst kan jag börja plugga åt dig, jag som är så duktig på ekonomi :-) hörde du ironin i de hela :-) Då får du plugga åt mej oxå då, när jag börjar läsa till sjuksköterska! Oj vilken lång kommentar jag lämnar.



Ha en bra kväll ni med, hoppas träningen går bra. Skriv gärna här sen hur det var. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback