Helgen

Det är måndag, ny vecka och så inleds även en ny vecka med ny kursstart och ny termin. Idag börjar nämligen vårterminen! Är ledig idag men imorgon inleds mikroekonomin. Har inte kunnat bärga mig så jag har börjat läsa lite i boken och det är verkligen intressant!

Helgen har varit relativ lugn. I lördags kom mamma, pappa, och mina syskon Jessica och Rickard förbi Trollhättan och hämtade upp mig och Simon för att sedan åka ut till Överby en sväng. Sedan kom Simon (Jessicas vän) och hakade på vid Överby. Vi strosade i affärer och avslutade sedan med storhandling på coop och mat på max :) Simon och Jessica skjutsade hem mig och Simon och stannde där hela kvällen hihi. Jessica färgade mitt hår (gyllenbrunt), vi tittade på tv, umgicks och spelade tv-spel! Kul kul kul.

Det är svårt att fota för att bara få med håret, därav roliga miner :P


Söndagen blev lugn med promenad, tvättande, tv, tv-spel, och plugg. Vi skulle ner till stan för att titta när Saabbilar skulle köra genom stan men vi missade det helt. Haha! Eller ja, vi och en hel del människor till trodde de skulle åka genom stan men så var det icke. De åkte en annan väg. Tydligen var det ca 2000 bilar, kaos. Bor man i Saabstaden så gör man!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fint det blev, jättesnygg hårfärg ju. Det passade du i. Härlig helg ni verkar haft.



Du frågade ju om jag kunde göra om din blogg och självklart hjälper jag dig med det, skicka mig dom bilderna du vill ha och så över msn. Så ska jag hjälpa dig, roligt hihi.



Ha en forts trevlig kväll i Trollhättan. Å hoppas att det går bra på den nya kursen. Kram från oss.

Postat av: Ida

Haha ja men då är det på tiden att du tar en fika i den här stan :) Och ta den tid du behöver så ses vi när du är klar med allt :) Vilken fin hårfärg förresten!

2010-01-19 @ 03:03:02
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback