På långpromenad i Trollhättan

Efter bakningen blev både jag och Simon sugen att ta en långpromenad så jag, Simon och Ebba tog en promenad på nya ställen vi inte varit på förut i den stad vi nu bott i ett halvår. Vi gick i områden som hette Stavre och Dannebacken och gick även förbi/runt Trollhättans fotbollsstadium (säger man så?) Edsborg. Solsken och ett alldeles perfekt väder :)

Här kommer lite bilder från vår lilla promenad:

Pigg Ebba på promenaden :)




Spanar runt mig som står framför henne och fotar. Haha! Vår lilla spanis :)




Mördat en redan död pinne


Älskar att jaga pinnen som Simon håller





Det var vår promenad det. Nu sover Ebba som en stock i soffan och jag skall sätta mig jag med och titta på lite avsnitt av desperate housewives. Sedan matlagning, längtar till maten! Chili con carne som sagt idag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka härliga bilder :-) Hon är så söt!

Postat av: Maria

Ja den pastan vill jag oxå prova, den verkade smarrig :-) Ha en bra helg ni med. Kram.

2010-01-29 @ 08:35:56
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback