Poweryoga nästa!

Träningen igår var superhärlig och efterlängtad! Idag känns det att jag har tränat, superhärlig känsla! Om en stund ska jag cykla till F&S och gå på ett poweryogapass. Fy vad underbart det är att äntligen skaffat årskort. Nu kan jag cykla dit när jag vill och träna :)

Har nu suttit och pluggat en stund. Behövligt. Ekonomistyning (en av tentorna jag glömde anmäla mig till som jag nu skall tentera 27 feb istället). Har även promenerat till skolan och införskaffat litteraturen till de två nästkommande kurserna. Först microeconomics och sedan macroeconomics (samma bok för båda kurserna), härligt!

Nu ropar Simon på mig, vi skall ta en snabbpromenad till stan (göttadags, fredagsgodis!), haha.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja men ska vi ses utanför mig då så kanske vi kan prova på Mejeriet, eller har du varit där? Du kan väl skicka ett sms när du är klar i skolan så vet jag när du är på G :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback