Städning pågår!

Det är torsdag förmiddag och vi har bestämt att vi ska städa idag. Simon har redan damsugit. Jag har dammat och städat bort julen och skall snart hugga tag i toaletten, sedan är vi klara med vår lilla lägenhet. Behändig storlek :) 43,5 kvm är perfekt städyta! Dock lite litet i framtiden då man vill ha mer rum (kontor, syrum, tvättstuga osv.)

Har nog bestämt mig för vilka gardiner det blir till lägenheten nu. Folklore blir det nog, de som var till höger. Skall bli kul att få in lite nya fräscha vårgrejer, har inte det ännu. Vi har inte hunnit samla på oss lite extra "säsongsgrejer" såsom gardinbyte, fler dukar osv. Men nu är en bra början :) Dessutom har vi inget förråd i vår lägenhet här så vi har ingenstans att "stoppa undan" lådor med grejer som inte behövs nu. Hur tänkte Eidar när de byggde dessa lägenheter UTAN förråd? Vi slipper iallafall samla på oss massa skit under åren :) Det är ioförsig bra. Skall nog beställa snart eftersom jag redan snart vill byta gardiner och behöver en ny duk till köksbordet.

Nej nu skall jag ta tag i toan som väntar på att jag skall dit och skura!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback