Trevlig helg!

Idag/ikväll kommer pappa via Trollhättan och hämtar mig, Simon och Ebba och vi hänger på hem till Ödeborg i helgen :) Ja där kommer vi vara hela helgen! hihi. På söndag åker vi till MyDog i Göteborg (stor hundutställning) och kommer tillbaka till Trollhättan igen på söndagkväll, sent blir det nog. Kommer inte blogga förrän vi kommer tillbaka till Trollhättan så jag vill passa på att önska er en trevlig helg!

Nu skall jag tentaplugga, sedan duscha och packa lite. Trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Idag är det jättefint vinterväder, solsken från en klarblå himmel och -12 grader. Härligt! Rena rama sommarvärmen ju haha. Jag och Freja har varit ute på en promenad nu, skönt. Hur var det på hundmässan igår? Väntar mig en uppdatering och bilder :-)



Ha en bra dag. Kram från oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback