Vårfint

Nu är det förmiddag och första dagen i Trollhättan nu på ett tag. Sitter här framför datorn och surfar lite och dricker såklart min morgonkopp med kaffe, mums! Har tittat igenom jotexkatalogen och hittat superfina gardiner att ha här i köket. De heter Mora, och skulle lysa upp här och göra vårfint i vårat kök. Fanns även kuddfodral i moraserien som skulle göra pricken över i:et så jag tror att det snart kan hända att jag beställer hem dessa.

Jag gick nu in för att titta på gardinerna på jotex hemsida och hittade ett till par vårfina gardiner. Haha! Hm. Svårt val, vilken tycker ni?

Mora till vänster och Folklore till höger.


Imorgon skall vi städa bort julen här, det är dags nu. Efter nyår är det inte jul längre tycker jag, och man ser då fram emot våren så nu skall det snart bli vårfint här i lägenheten! :) Ska även matcha till med en löpare på bordet. funderar på en blå. Vad kul det är att göra om här lite snart!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha jag har oxå fallit för dessa två gardiner men kan inte bestämma mi för vilken jag ska ha i köket! Vi har lika smak du och jag. Kram.

Postat av: Lotta

haha va? hur är det möjligt :D Då har vi båda bra smak tycker jag ;) Haha! Vad lustigt.



2010-01-06 @ 16:41:40
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilka blev det? :) Dom är fina båda två men jag tycker nog att den till höger är lite finare :)

2010-01-06 @ 23:10:24
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback