Uppdatering

Nu var det mer än länge sedan jag uppdaterade här men jag skyller på att det är sommar, och då sitter jag nästan ingenting vid datorn. De senaste veckorna har varit händelserika. Simon kom ner 12 juli, vi har varit på torp några gånger, på bio, spelat minigolf, solat, tagit långpromenader med hundarna, och nu i helgen var vi i Göteborg och hälsade på Simons kusiner som bor där. Igår tog vi även en härlig fika med min morbror som också bor i Göteborg. 

Helgen i Göteborg var jättehärlig. Igår tog vi en promenad längs älven, gick upp på Ramberget (vilken utsikt!), åkte och solade/badade vid näset, grillade och sedan avslutade vi dagen med en fika med min morbror (världens bästa morbror!).

Nu är jag och Simon i Trollhättan till imorn. Idag hade vi tänkt hitta ett badställe, kika lite på överby och sedan bara umgås. Imorgon åker Simon nämligen hem till Edsbyn igen, då han börjar jobba på måndag efter tre veckors semester.

Trevlig söndag på er! Nu är det dags för en god och låååång frukost, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback