Ledig dag

Idag är jag ledig för att sedan jobba tisdag-lördag över midsommar. Ser faktiskt rikigt fram emot det :) Men idag har ju som sagt varit ledig och dagen har varit väldigt givande. Pappa är i Kungsbacka och jobbar igen (som han gör varje vecka), och mamma jobbar 9-16 idag. Jessica gör ärenden så det är bara jag, Rickard och hundarna hemma.

Idag har jag suttit/legat ute i solen och läst och bara njutit av den friska sommaren. Ahhhh så underbart! Tankarna sprir runt handlingen i boken, solen gassar och hundarna njuter lika de också. Jag säger bara: Hej underbara måndag!




Nyss var jag och hundarna + Rickard och hans kompis varit på en promenad. Nu kokar jag kaffe till mamma kommer hem. Vi (jag, mamma, Jessica, hennes pojkvän Simon och mormor) brukar nämligen sitta i trädgården för att tjöta och dricka en kopp då det är finväder ute. Mums!

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som du hade en riktigt mysig och bra ledig dag igår :-) Jag jobbade. Härligt att sitta ute och fika. Jag har skaffat en trädgårdsgrupp nu och ställt ute mot väggen, där ni brukade sitta och sola. Köpte en jättefingrupp i Bollnäs, så nu har jag äntligen en uteplats :-) Där kommer jag sitta och fika i sommar.



Vi höres på telefon på tisdag, ser framemot och få tjöta lite med dig :-) Kram kram.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback