midsommardag

Oj vad dagarna har svischat iväg! Har redan jobbat min femdagarsvecka och är nu ledig i två dagar. Ska faktiskt bli riktit skönt! I torsdags (dagen innan midsommar) jobbade jag 10-19 och det var riktigt roligt att jobba en dag då ALLA handlar :)

Nu har även renoveringen av mina föräldrars hus kommit igång. De har nyss köpt det och nu är renoveringen i full gång. Just nu är det toaletten som är under total renovering. Tar bilder under loppets gång men tänkte inte lägga upp något förrän allt är klart så att man får se skillnaden. Toaletten ska bli helkaklad och shohoooo säger jag. Kommer nog bli HUR fint som helst när det är klart. Svart och vitt, spottlights i taket. Heja mor och far!

Nej nu ska vi börja grilla och jag ska njuta av den härliga kvällen. Vilket strålande väder! Vilken midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback