Sköna fredag

Hallå!

Det är fredag och idag är jag ledig. Pappa är hemma och ledig och mamma jobbar kväll (14.00-21.12). Imorgon jobbar jag lördagkväll (16.00-21.12) för att sedan vara ledig både på söndag och på måndag. I helgen är jag och Jessica Rickard- och hundvakt då mamma och pappa ska ner till Göteborg för att bl.a. beställa kakel till badrummet (snart ska huset börja renoveras - mamma och pappa köper huset idag!) och sedan åka vidare till ikea m.m. Senare på kvällen åker de till Tjörn för att hälsa på mammas vän Annika och hennes sambo Danne (de ska grilla och sova över en natt). 

Åh vad jag njuter! Vädret är härligt (suttit ute i trädgården både i onsdags och torsdags i solen och njutit med fika, familjen och en bra bok). Jag och mamma har tagot långpromenader med hundarna och ja finns det något härligare?

Här kommer lite bilder på Ebba och Gucci tidigare i veckan. Tror att även de uppskattar att få vara ute mycket i detta härliga väder :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback