Underbara väder!

Åh har jag sagt hur mycket jag tycker om att vi går mot sommar? Att kunna ha på sig shorts och linne, eller en somrig klänning.

Imorse vaknade jag till strålande sol och tvåsiffriga plussiffror på termometern. Det är så underbart fint ute! Alldeles lagom varmt och härligt :)

Termometern stod redan på 22.2 plusgrader när jag tittade på termometern för bara några minuter sedan (8.20 och inte 7.02 som står på - klockan på termometern stämmer ej).


Nu ska jag äta lite frukost (två ostsmörgåsar med ett glas möjlk till) och sedan dricka en kopp kaffe för att sedan bege mig till högskolan för en tentapluggdag med sofia.

Hoppas ni får en alldeles strålande tisdag :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja visst är det härligt med sommar! Man blir så glad. Här är det också kanonväder idag, soligt och fint och klarblå himmel.



Ha en bra dag. Kram.

Postat av: Maria

Hej min goa vän! Hoppas allt är bra. Nu finns det en uppdatering om min Stockholms resa :-)



Kram.

2010-06-02 @ 19:14:18
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback