Uppdatering från Dalsland

Jag har inte alls varit bra på att blogga sedan jag kom hem till Dalsland där min sommar kommer spenderas hemma hos min familj. Dels har jag jobbat en del och dels känner jag att jag inte haft "tid" att sitta framför datorn dessa fina dagar. Familjen har umgåts och gjort diverse aktiviteter att bloggandet har kommit i kläm. Ska se till att iallafall uppdatera lite då och då och fota under sommaren :)

Igår och i förrgår tog jag, mamma och hundarna en jättefin och mysig runda här runt ödeborg (vi räknade på att den var runt 5-6 km). Vi kom båda fram till att vi ska prova många av vägarna vi såg på vägen (grusvägar med skog om sidorna - så mysigt!). Det är så härligt att promenera med hundarna i fina miljöer och njuta av sommaren. Ahhh!

Imorgon börjar min 6-dagar-i-rad-arbetsvecka. Jobbar onsdag-måndag, ledig nästa tisdag och sedan jobb på onsdag nästa vecka igen. Här är det full rulle hihi. Kul att man trivs så bra på konsum :) Både chefen, arbetskamraterna och kunderna är så gulliga! Och nu börjar tyskar, holländare och diverse andra turister dyka upp. Kul med lite liv i Färgelanda!

Ha en fortsatt trevlig tisdag på er! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Låter som du haft det bra dessa dagar :-) Imorgon är det sista dagen i skolan, för denna termin. Sen får jag lite mini semester tills den 19 juni då jag börjar jobba. Känns skönt att få vara ledig lite.



Kram.

Postat av: Maria

Tack så mycket för den fina kommentaren :-) Jag har hittat ett till fotoprogram där man kan göra dom där fina ramarna :-) Kan visa dig då vi träffs. Jätteroligt program.



Hoppas att allt är bra med dig och Ebba, ni är saknad här uppe i Hälsingland.



Kram Kram.

2010-06-12 @ 20:40:54
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback